torsdag den 17. april 2008

Travl med 23 ting

Så har jeg haft travlt. Jeg har fået fuldført de første 8 missioner nu, og vil nu gå igang med lidt flere, jeg vil jo gerne have fingrene i den der mp3 afspiller, da jeg ikke har en i forvejen. Desuden elsker jeg at lære nye ting.
Jeg har især haft the sjovt med LibraryThing, men jeg har slet ikke mulighed for at lave min online katalog færdig, da jeg er i besiddelse af ca 2000 bøger derhjemme, mest sf/fantasy, men også en del fagbøger inden for kunsthåndværk og historie, for ikke at tale om min samling af online bøger som er downloaded fra www.gutenberg.org. Tag lige at kigge lidt på den side, da frivillige over hele verden skanner bøger, som er uden for copyright, ind, som så er gratis tilgængelige. Det er alle de store engelske klassikere, og hvis du vil øve dig på et obskurt sprog, så vil du garanteret også finde noget at læse der.

Ingen kommentarer: